2n dia de Colònies al Xaloc

Hola !! Aquesta nit hem dormit força bé. Avui,després d’esmorzar, els nens i les nenes de 2n i 4rt hem fet una excursió força llarga pels voltants de la casa buscant els ingredients secrets. Aquesta tarda estem fent una Ginkana molt divertida. I a la nit ens posarem molt macos per anar a la Festa dels Óscars i ballar a la discoteca. Tot el dia d’avui hem estat viatjant pels EE.UU i hem dinat macarrons i hamburgueses, de postres gelat. Els nens de P-5 ara són d’excursió i al matí han fet la Ginkana.

Aquí podeu veure alguna fotografia:

De El Xaloc2
De El Xaloc2
De El Xaloc2

AVIAT PODREU VEURE LA RESTA DE FOTOGRAFIES ALS BLOCS

5 thoughts on “2n dia de Colònies al Xaloc

  1. epujadas

    Mica en mica ens modernitzem tots. Moltes felicitas pels 4ts. i ànim amb el bloc.

  2. Carolina!:)

    :O Quina enveja, nois! Quan era petita les culonies eren el millor de l’escola 🙂 o almenys l’acció més esperada… Sembla mentida po ja portu dos nits sense el meu mario, i es fa mol raru no anar-lo a buscar a l’escola:S
    Bona sort demà!:D

  3. David Arenas

    Les colonies m´han agradat moltisim.Tan de bo les de sisé siguin tan divertides com aquestes. I els monitors siguin també tan simpatics com els que hem tingut en aquestes colonies.M´ha agradat força viatjar per Xina, Estats Units i per ultim per Italia.

  4. Yeray

    En las colonias me lo he pasado muy bien! Jugando, buscando las cosas que necesitabamos y la comidaq que hacian estaba muy buena, no queria volver nunca. Cuando he llegado con la cara sucia mi padre me ha dicho: A ducharteee!!!
    Un besooo para todos los de mi clase!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *