COMENIUS: VISITA A L’ESCOLA D’ESCÒCIA

Les mestres Carme Florit, Montse Cercós, Laura i Maika vam estar a Glasgow (Escòcia) els dies 21, 22, 23, 24, 25 i 26 d’octubre,  dins del programa del projecte Comenius.

Vam visitar l’escola Sta. Bàrbara i vam poder veure com treballen els nens a les classes.Tant els mestres com els alumnes ens van tractar molt bé i ens van rebre cantant cançons típiques escoceses i amb un gaiter vestit amb el vestit típic escocés (kilt, faldilla de quadres).
Els nens ens saludaven en espanyol, eren molt ben educats i parlaven sense cridar. Tots portaven l’uniforme de l’escola, que era de color gris i negre.
També vam visitar l’Ajuntament, on ens va rebre l’alcalde i ens va donar un regal per l’escola. El dissabte vam visitar l’escola d’art dissenyada pel Mackintosh i el Willow Tea room. Diumenge ens van portar al Parlament d’Escòcia a la ciutat d’Edimburg. L’edifici va ser dissenyat per l’arquitecte català Enric Miralles i ens va agradar molt.
L’últim dia vam tornar a l’escola per fer el treball de Miró amb els nens de la classe Primary 4 (aquí serien els de tercer). Van fer el quadre anomenat Azur amb tèmperes i els hi va quedar molt bé. Per la nit ens van oferir un sopar de gala i ens van oferir regals per l’escola (coses típiques d’Escòcia).

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *