Benvolgudes famílies

Sóc Núria Aguilar, tutora de 1r.

Aquesta circular és per establir un primer contacte amb motiu de la propera arribada dels seus fills/es a 1r.

Heu de tenir present que el curs vinent encara haurem de seguir unes indicacions especials amb  motiu de la pandèmia

El material que els alumnes de 1r  hauran de portar el primer dia de classe :

• Tots els llibres que es portin a classe hauran d’estar marcats el primer dia de classe amb el nom i els cognoms de l’alumne per tal d’evitar possibles pèrdues.
  • Hi ha un sobre al llibre matemàtiques i un altre al llibre de Castellà. S’HAURAN DE QUEDAR A CASA. A mesura que necessitem les fitxes ja us les demanaré.

RECOMANEM POSAR EL NOM A LA TAPA DEL LLIBRE, PER FORA, PERQUÈ EL PUGUIN LOCALITZAR MILLOR.

Estuche de lápices, estuche abierto, lápiz, Reino libre, bolígrafo png | Klipartz

• Cal que els alumnes portin un estoig amb colors, llapis, goma, maquineta, regle pla  de 12 o 15 cm i  tisores amb la punta rodona.  Un pegament de barra, una capsa de ceres toves i una capsa d’aquarel·les amb un pinzell. (Teniu una foto al final del document per donar-vos una idea aproximada)
  • Serà necessari que portin tot el seu material marcat amb el nom de l’alumne, per tal d’evitar possibles pèrdues o intercanvis involuntaris entre els companys. Les aquarel.les  i les ceres toves s’han de portar dins d’una bossa amb tanca ZIP, amb el nom ben visible, per  guardar-la a classe durant tot el curs.

Des de l’escola NO se li podrà facilitar material. Vigilar que cada dia porti l’estoig amb els utensilis que us hem detallat.(Teniu una foto al final del document per donar-vos una idea aproximada)

• Demanem que els alumnes portin una motxilla sense rodes i d’unes dimensions no gaire grans, però amb unes Dibujo de mix mochila pintado por Solana1611 en Dibujos.net el día 21-02-13 a las 15:42:01. Imprime, pinta o colorea tus propios dibujos!dimensions justes perquè tanqui la cremallera quan ho tingui tot a dins. Vull que sigueu conscient que a la motxilla només hauran de portar el llibre de llegir, l’esmorzar, l’estoig, l’ampolla d’aigua i poc més. Hem de vigilar amb les seves dimensions perquè l’hauran de tenir penjada de la seva cadira, per afavorir que l’alumne no es desplaci per la classe per accedir a les seves pertinences. Aquest curs els llibres es podran quedar al  calaix.

• Hauran de portar a la motxilla una carpeta per a emportar-se algunes fitxes que caldrà acabar a casa. Ha de ser una carpeta de plàstic prima.

(Teniu una foto al final del document per donar-vos una idea aproximada)

• Els alumnes hauran de portar una ampolla petita plena d’aigua, que guardaran a la motxilla, per anar bevent durant el dia. Cada matí l’hauran de portar plena de casa.

• Fins que es normalitzi la situació, evitarem que els alumnes juguin i comparteixin les joguines de classe. Però hem de ser conscients que són nens/es i necessiten jugar. Per aquest motiu, a la motxilla  podran portar:

Organizar juguetes con bolsas zip*Una bossa de plàstic amb cremallera, tanca cursor  zip, amb una bola de plastilina.

*Una bossa de plàstic amb cremallera, tanca cursor  zip amb peces de construcció tipus LEGO. (sempre que se senti motivat per aquest tipus de joc)

*Qualsevol altra joguina que li motivi de petites dimensions.

“Una  llibreta petita amb grapes, perquè no sigui gaire grossa, per fer dibuixos en estones d’activitat lliure.

Aquest material serà utilitzat exclusivament per l’alumne. Cada bossa de ZIP ha de portar ben visible el seu nom. Quan no s’utilitzi el guardarà a la motxilla.(Teniu una foto al final del document per donar-vos una idea aproximada)

• Una bossa de plàstic amb cremallera, tanca cursor  zip, on portarà una mascareta de recanvi, per si la que porta se li fes malbé o se l’hagués de canviar.

La família serà la responsable de netejar i desinfectar  tot el material que l’alumne porti a l’escola i sigui del seu ús personal.

Totes aquestes recomanacions han estat estudiades i consensuades des de l’escola per complir la normativa i les directrius que, fins ara, ens han donat des d’ Ensenyament.

Exemple del material que us demano.

Gràcies per la seva col.laboració.