Activitat reciclatge: Reciclem i aprenem junts!

El passat 16 de desembre, a la classe vam realitzar una activitat molt especial centrada en el reciclatge.

En primer lloc, vam parlar sobre on llençar la brossa segons el tipus de residu: quin contenidor correspon al paper, al plàstic, al vidre i a la matèria orgànica. A més, vam reflexionar sobre la importància de reciclar i reutilitzar per tenir cura del nostre planeta.

Després, vam fer un petit experiment: vam pessar la brossa de paper generada a la nostra classe. Ens va sorprendre la quantitat de residus que podem acumular sense adonar-nos-en! Aquesta activitat ens va fer pensar molt sobre com podem reduir i reciclar millor.

Per acabar, vam posar a prova la nostra creativitat! Fent servir els cartrons dels rotllos de paper de vàter, vam crear uns preciosos flocs de neu per penjar. D’aquesta manera, vam donar una segona vida a un material que sovint llençaríem.

Va ser una jornada molt divertida i educativa! Esperem que els nostres petits gestos contribueixin a fer un món millor.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració i per continuar treballant aquests valors des de casa!

https://photos.app.goo.gl/BGihtm9VgAH6Lm9y6

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *