El dissabte dia 5, l’AMPA va organitzar la Festa de la Primavera. Tots podíem gaudir de diferents maneres: amb cars, pintant cares, amb inflables, fent trenetes al cabell, amb futbolins humans, amb la tòmbola i els seus regals, el mini-bar, dinant i sopant a l’escola on feien de cambrers els alumnes de 6è.
També vam trobar les habituals actuacions: exhibició de l’aeròbic, ballada country de 6è, partit de fútbol dels més menuts, carrera San Jurjo pels més matiners, la gran esperada pluja d’estels, etc.
I per la nit, hi havia sopar d’acomiadament pels de 6è, amb regals i sorpreses.
Un dia molt complert on el temps ens va ser favorable per a poder celebrar-ho tot.
Qué bé que ens ho vam passar! I quin fart de plorar! I de riure! Ja comemcem a trobar-vos a faltar….
Ara que ja ha finalitzat el curs qué passarà amb totes aquestes fotografies que heu penjat?, es queden en algun lloc per poder visitar-les quan es vulgui? Ens hem de fer còpia urgent abans de que comenceu a incloure les del nou curs?
Moltes gràcies per fer-nos partícips de totes les activitats que han fet els nostres fills i filles. Ha estat una feinada però molt gratificant pels pares i mares.
Ànims per continuar-ho fent.
Gràcies de nou i bon estiu.
Quna els nens arriben a 6è, fem un recull de totes les fotos que trobem d’ells. Tot s’ha de dir, que ara fem moltes més que abans. I els hi grabem en un CD, i quan venen a recollir notes els hi donem.
Bon estiu a tothom, però agraïr a les 2 mares més fans del nostre bloc, la Carmen i l’Elisabeth, ja que se’l miren i s’interessen, gràcies a vosaltres.