VENTA DE CLAUERS DELS ALUMNES DEL 3PM

Els alumnes del 3PM segueixen fent la col·laboració amb L’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, intentant que el donatiu que es doni aquest final de curs sigui cada cop més gran. En aquest sentit faran les seves dues últimes activitats de ventes.

  1. Aprofitant que aquest diumenge 22 d’abril organitzen la I Cursa Solidària a favor de la ONG ForçAME de LLoret, tindaàn una paradeta de venta de clauers de Sant Jordi.
  2. El dilluns 23, diada de Sant Jordi, tornaran a preparar la seva paradeta al primer pati i a última hora del dia, en aquest cas, exclusiu per alumnes del centre i docents que vulgueu fer la vostra aportació. En aquesta diada els clauers tindran forma de llibre, de rosa i de drac. Cada clauer té un cost de 2€.

Els clauers estan fets per ells mateixos. Els fan amb plàstic i els couen al forn durant uns segons i es solidifiquen.

Laura Enfont i Anna Termes

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *