CICLE FORMATIU DE CUINA, HOSTALERIA I REPOSTERIA

Avui dia 2 de novembre hem anat a fer una petita visita al alumnes i professors de cuina, hostaleria i reposteria.

Només els alumnes de 2n grau de cuina feien plats al clients del restaurant, els de 1r grau feien menjar per menjar-se’ls ells.

  • PANS: Cada setmana els alumnes de 1r grau de pastisseria fan panets amb diferents gustos. Avui han fet panets d’alfàbrega i tomata, pa integral de festucs i d’oliva i ceba.

  • PASTISSOS: Els alumnes de reposteria cada setmana fan diferents tipus de postres. Aquest any han incorporat un nou carro per portar els diferents postres. Avui han fet pastissos de formatge amb melmelada per sobre i un braç de gitano.

  • PLAT DAVANT DEL CLIENT: Aquest curs han innovat un nou apartat que consisteix en servir alguna cosa de menjar davant dels clients. Avui hem vist que el menjar que estaven servint era el pernil canari.

  • MENÚS: Cada setmana els alumnes de cuina de 2on grau fan menús i els hi envien als professors per si volen anar a menjar un dia després de l’institut.

    Els alumnes del cicle formatiu de cuina ofereixen dos propostes de menús:

    • Un de 15€, un menú especialitzat en una degustació llarga. HORARI: d’13:30h fins a 14:30h.

    • Un d’11€, un menú especialitzat en el mateix però degustació curta. HORARI: 15:15h.

    Laura Enfont i Anna Termes