TERCER TRIMESTRE. ACTIVITATS REALITZADES

Activitats realitzades   3r trimestre   comprensió  i gramàtica expressió oral i escrita lectura i literatura
U5  Lectura text Març, marçot…p.119 Ex. 5.1, 5.2, 5.3, 5.4p. 124. ex. 5.5, 5.6 L’oració composta.Tipus de subordinades.La subordinada substantiva (tipus).Canvi i caiguda de preposicions.Ex. 5.31 (p.140)p.131. ex.:5.8, 5.9, 5.10, 5.11, 5.12, 5.13 

Les oracions subordinades adjectives. Els pronoms relatius. L’antecedent.Construccions incorrectes de relatiu.Ex. 5.14, 5.15, 5.16 (p.132), 5.17, 5.18, 5.19

Proposta penjar guions corregits en un bloc. Per a voluntaris: enregistrar escenificació d’algun guió.  Redacció d’un text de creació ajustat a les bases del certamen literari. Llegir, de manera voluntària, una lectura complementària. Portar el primer dia de classe després de vacances Poetria.
Els alumnes que tenen dues avaluacions suspeses han de començar a realitzar les activitats dels quadern de reforç. (3 d’abril).
U6      
U1LIT      

One thought on “TERCER TRIMESTRE. ACTIVITATS REALITZADES

  1. CeliNiKA

    LA MEVA OPINIÓ D’AQUEST BLOC ÉS QUE ESTÀ MOLT BÉ, JA QUE POTS CONSULTAR-LO ON I QUAN VULGUIS, D’AQUESTA MANERA PODEM TENIR TOTES LES FEINES REALITZADES AL DIA! JA NO TINDREM L’EXCUSA QUE EL DIA ANTERIOR NO VAM VENIR!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *