Els Dofins.

Al zoo hem vist l’espectacle dels dofins ja que és el nom de la nostra classe. Ha estat genial!
Perquè veieu els artistes que estem fets us passem aquests dibuixos de dofins que hem realitzat amb el Gimp.

Hola !

Hola a tots i a totes, ja tenim bloc !

Amb aquesta eina us volem donar a conèixer les activitats que fem, i ens agradaria que fos un mitjà de comunicació i interacció entre vosaltres i l’escola.

En principi el nostre bloc té la finalitat de mostrar les activitats que farem a partir de la sortida al zoo i que participeu amb els vostres comentaris. En aquest espai trobareu un recull d’activitats dels alumnes i s’intentarà que tots estiguin representats.

Intentarem amb aquest entorn crear situacions de debat, votacions i decisions on els nens siguin reporters gràfics, periodistes i participin activament del seu propi aprenentatge.

És un projecte que anirem fent entre tots pas a pas, esperem que el camí que avui comença sigui ben llarg i profitós.

Ànim, ja estem en marxa !!!!!!!!!!!!