Ja tenim la marxa a punt!

Us hi esperem el diumenge dia 14 d’octubre a les 9 del matí. AFA Viladamat.

Comença el curs Escoltem i ballem!

Nou curs 18/19

Els i les mestres començem a treballar per tenir-ho tot a punt per d’aquí a pocs dies.

Festa fi de curs de la ZER Tramuntana!

Olimpiades a Girona “Jocs Empòrium”

El passat divendres vam participar als jocs Empòrium de Girona. Ens ho vam passar molt bé fent esport.

Sortida de Cicle inicial al museu del suro de Palafrugell

Aquest passat dijous els alumnes de cicle inicial van anar d’excursió a Palafrugell. Aquí podeu veure totes les fotos.

L’esforç no és un pal

El passat dimarts va venir a la ZER L’Hèctor Ruiz i la periodista del diari Sport l’Àngels. Ens van fer una xerrada molt interessant. Els alumnes van poder tenir la sort de preguntar i en general van sortir molt contents.

Rodajoc l’Escala 2018

Aquest passat dimecres els alumnes de Cicle mitjà van participar un any més a la trobada del rodajoc de l’Escala.

Van poder jugar a jocs d’arreu del món i relacionar-se amb alumnes de tota la zona de l’Escala, Camallera i Bàscara.

I amb l’ajuda dels alumnes de CIATE de l’institut de l’Escala.

“Ens ho vam passar molt bé”

LA REVISTA DE LA ZER

Trobada de corals de CM a Girona

Aquest passat dia 3 de maig els alumnes de CM van anar a cantar a Girona. És una activitat molt bonica i en la que els alumnes de tota la ZER s’han de coordinar per cantar junts. Felicitats a la Maria perquè va sortir genial.