Aquest gener els nens i nenes de la classe dels dofins de Vilaverd hem habilitat un trosset de terreny del nostre pati per fer-hi un mini hortet.
Vam fer planter d’alls i en vam comprar d’enciam, col, cebes, i col-i-flor.
Ara només cal regar-lo i tenir cura perquè vagi creixent.
Ens farem una bona amanida amb aquests enciams tan hermosos.
Arxiu diari: 2 de maig de 2013
ELS MALABARISTES DE CICLE SUPERIOR
L’Irene, la Malena, el Marius i el Josep de cicle superior de Vilaverd han ofert als infants d’educació infantil una sessió de trucs malabars que ens han deixat bocabadats.
El professor d’Educació Física s’ha dedicat a ejercitar la coordinació i les destreses implicades en aquesta complicada activitat amb molt bons resultats. Felicitats Jaume.
Impressionats pel domini de les pilotes, els petits també han volgut seguir els passos del grans i s’han atrevit. Molt bé valents!
QUÈ BONICS!
Hem tingut convidats molt especials: les nostres mascotes. Han estat per un dia el centre d’atenció. Els pares junt amb els alumnes de la classe del dofins de Vilaverd ens han instruït i hem après moltes coses referents a aquests animals que tenim ben a prop. Els hem tocat, els hem observat, els hem passejat, pot ser els hem marejat una miqueta però ens ho hem passat molt bé. Moltes gràcies als pares i padrines per portar-nos a la classe els animalons.
ELS PETITS DE VILAVERD FEM LA MONA
Els nens i nenes de les classes del dofins i de la lluna de Vilaverd, vam fer la mona tots junts. Després de rentar-nos bé les mans vam procedir a untar-la amb crema de xocolata, ….. però ens vam quedar curts de xocolata i no en vam tenir per les vores. Però sabeu què? que estava boníííííííssima igualment. Amb els ous de caramel i els de xocolata ens la vam menjar en un obrir i tancar d’ulls. Després tots ho vam anar a celebrar al pati.

