L’hort ja té forma!!!
Està quedant molt, molt bé, i avui el personal de la brigada de l’Ajuntament ens han portat terra bona per acabar d’omplir els parterres.
Els més curiosos de l’escola no s’ho han perdut!
Escoles de Vimbodí i Poblet, Vilaverd i Blancafort