CM, Curs 2011-12, Ed física, vimbodí CROS COMARCAL 14 de desembre de 2011 Anna Deixa un comentari Molts nens i nenes de la ZER Poblet vam participar al cros comarcal a l’Espluga de Francolí, el passat diumenge 27 de novembre. L’Ismaïl de escola Mare de Déu dels Torrents ,de Vimbodí va quedar en segon lloc en la categoria Benjamí masculí. FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CS, Hort escolar Els nens i nenes de CS de Vimbodí entrevistem un pagès! 14 de desembre de 2011 ALICIA TENA PALOMARES Deixa un comentari