FEM DE CUiNERS

EL PASSAT DIMECRES 9 DE NOVEMBRE, ELS ALUMNES D’EDUCACiÓ iNFANTiL DE L’ESCOLA DE ViMBODÍ, VAM FER DE CUiNERS!
L’OBJECTiU ÉS FER UN RECULL DE RECEPTES TRADiCiONALS PER PODER-LOS-Hi ENSENYAR ALS AMiCS D’AGRUPACiONES ESCOLARES DE GALÍCiA, LEÓN, CANARiAS i TERUEL.
AQUÍ US DEiXEM DOS VÍDEOS DELS PRiMERS PASSOS. PROPERAMENT, PENJAREM LA RESTA!
ESPEREM EL VOSTRE COMENTARi!!!
FiNS AViAT.

MÚSiCA DE LA TARDOR

Hola amics,
els vostress de la ZER Poblet volen compartir amb tots vosaltres les cançons que han après amb la mestra de música, la senyoreta Isabel.
A veure si us agraden!

ELS NEN@S D’EDUCACiÓ iNFANTiL, DE L’ESCOLA DE ViLAVERD, CANTEN: “SÓC UN BOLET”

ELS NEN@S DE CiCLE iNiCiAL, DE L’ESCOLA DE BLANCAFORT, CANTEN: “EL BALL DE LA CASTANYA”

ELS NEN@S DE CiCLE iNiCiAL, DE L’ESCOLA DE VIMBODÍ, CANTEN: “JA HA ARRiBAT LA TARDOR”

ELS NEN@S DE CiCLE MiTJÀ, DE L’ESCOLA DE VILAVERD, CANTEN: “LA CASTANYERA DE LA PORXADA”