Aquest 18 de maig tindrem la visita de la mestra i escriptora Lola Casas, com ella diu al seu bloc “sóc una mestra que escriu poemes”.
Els alumnes de la ZER escriuran petits comentaris al “wallwisher” (mur on es poden escriure comentaris com si fossin notes) de la ZER!!
Esperem que el “wallwisher” s’ompli de comentaris i fins i tot d’algun poema!!!!
EL PASSAT 5 D’ABRIL ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ I CICLE SUPERIOR DE L’ESCOLA MARE DE DÉU DELS TORRETNS DE VIMBODÍ I POBLET, APROFITATNT QUE ESTEM TREBALLANT EL PROJECTE DE L’ÚS I APROFITAMENT DE L’AIGUA AL NOSTRE POBLE VAM FER UNA PETITA SORTIDA AL MOLÍ DEL SALT. AQUÍ TENIU UNA PETITA MOSTRA DE TOT EL QUE VAM VEURE DE CAMÍ AL MOLÍ.
Escoles de Vimbodí i Poblet, Vilaverd i Blancafort