Inaguració de l’exposició del 50è aniversari de l’escola

El passat dia 4 de Juny, l’escola Mare de Déu dels Torrents va inagurar l’exposició del 50è aniversari amb material i fotografies recollides gràcies a l’aportació d’alumnes i mestres que van passar per l’escola durant aquests 50 anys.
L’acte va comptar amb l’assistència molt emotiva del mestre Sr Ponce, l’alcalde Lluís Grau i l’inspectora d’educació Olga Fernàndez.
Prèviament, els alumnes d’educació primària, van poder gaudir de les vivències escolars que ens van explicar dos exalumnes de l’escola: Joan Mestres i Dolors Cunillera.
Moltes felicitats per aquests 50 anys!
[slideshow id=3530822107904050096&w=426&h=320]

Viatge a León – Agrupaciones escolares

Ja s’acaba el curs i també el projecte d’Agrupaciones escolares. Durant aquest curs i l’anterior, els alumnes i els mestres de la ZER Poblet han realitzat activitats per tal de intercanviar experiències i treballs amb els alumnes del CEIP Villapendi (Astúries), CRA Burgo Ranero (Léon) i amb el CEIP San Paio de Abaixo (Galícia).
Tots recordem que el curs passat van venir els alumnes de Cicle Superior d’aquestes escoles a visitar la nostra ZER, el nostre entorn, a conèixer les nostre tradicions, festes, cultura, … Doncs aquest curs, del 17 al 21 de maig la trobada de totes les escoles d’aquest projecte va tenir lloc a León.
En el següent presentació us ensenyem alguna de les fotos perquè pogueu veure què vam fer i on vam estar.
Espero que ho disfruteu tant com van fer-ho els alumnes i les mestres que vam anar en aquest viatge.
Fins aviat!!!