Benvinguts al nou curs 2017-2018!!!!

Després d’un estiu molt llarg, mestres i alumnes tornem amb moltes ganes a l’escola. Un any més a l’Escola Jardí de Verdú estem molt il·lusionats i amb moltes ganes d’iniciar el curs.

Una breu introducció i presentació del nou professorat ha donat el tret de sortida del curs. Vegeu a les fotografies que bé han quedat i que atents estan pares i alumnes escoltant les paraules d’inici de curs de la nova directora!

Per veure altres fotografies feu clic en aquest enllaç

També, la fotografia on podeu veure part dels professors on s’han presentat i han anunciat els càrrecs que tindran.

Per veure altres fotografies feu clic en aquest enllaç

Amb moltes rialles, ganes i abraçades els alumnes han entrat a l’aula. Ja s’han preparat per començar el curs!!! Mireu les fotografies, des dels més petits als més grans.

Molt bon inici de curs!