Premi a la Mar Estopà de 5è curs (Escola d’Alfés)

La Mar Estopà,  de 5è curs de l’escola d’Alfés  ha estat  guardonada amb un accèssit en el concurs de cartes telemàtiques als reins de l’Ajuntament de Lleida.

MAR ESTOPÀ I BARBERÀ (Escola Alfés)

Estimats Reis Mags d’Orient,

aquest any m’he portat més bé que l’any passat. I per tant us voldria demanar Salut per a tota la família i que no els falti la feina als pares ( no com diu sempre la padrina: feina rai com tindrem. Sinó treball).

Per a mi, m’ho he estat pensant molt i he decidit que tot allò que em vulgueu portar a mi ho doneu als nens i nenes que no tinguin possibilitat de tenir regals. Així, entre tots, farem que sigui una nit màgica per a més nens i nenes.

De fet hi ha una cosa que us voldria demanar: SENY i CURA per a tots aquells que ens manen i poden ajudar a millorar la nostra situació. Tot i que no sé massa que vol dir seny i cura, a mi sempre em diuen que n’he de tenir quan em barallo amb la meva germana, faig alguna entremaliadura o trenco alguna cosa.

Llavors em castiguen sense jugar a l’ordenador el dissabte, però com als qui ens manen no els podem castigar així, i perquè crec que a ells els fa més falta que a mi. Us demano que en porteu una gran carrossa per a ells.

Bé, com es fa tard, teniu molta feina i no us vull avorrir ni entretenir més us envio una abraçada molt forta i molts petons.

P.D: Vosaltres que heu de donar la volta al món, aneu deixant PAU on faci falta

CELEBREM LA PAU A ALCANÓ

Els alumnes de l’escola d’Alcanó hem fet un mural col.lectiu sobre la pau i els valors que es treballa en aquesta festa.
A la classe dels petits van treballar el conte de “El Sr.Guerra i la Sra.Pau” i van fer un titella.
Els grans van treballar el tema de la guerra a través d’una imatge i el tema de la pau per mitjà de la cançó “El món seria més feliç…”.
I van plasmar amb un dibuix les vivències que comporta la guerra i la pau. I per finalitzar, tots vam ballar la dansa de la pau.

Castanyada a la Saira

Els nens i nenes de la ZER l’Eral vam anar a celebrar la castanyada a la Saira.
Vam visitar els animals i vam fer un taller de panellets. Estaven boníssims!!!
Ens ho vam passar molt bé.