Taller AMPA’s a Cruïlles

Dins del cicle de conferències organitzades per les AMPA’s de la ZER, aquest vespre a les 21’00h es portarà a terme a l’escola de Cruïlles el primer dels dos tallers programats per parlar de les drogues dins del programa “Connecta amb els teus fills”. El segon taller es farà al mateix lloc i hora el dia 28 de gener. Us hi esperem!!

Connecta amb els teus fills

Pessebre vivent de Cruïlles

Aquest any, després de molts anys de no fer.ne, a Cruïlles s’han animat i han tornat a muntar un pessebre vivent a la Plaça de la Torre. L’ha organitzat l’AMPA de l’escola Les Gavarres i hi han participat tots els alumnes de l’escola, amb alguns pares i mares. Ha tingut lloc el dia 20 de desembre i s’ha acabat amb una cantada de nadales. Ha estat un gran èxit de públic i ja estan pensant com el faran l’any que ve.

Inauguració de les obres d’ampliació de l’Escola la Pedra Dreta de St. Sadurní

L’escola la Pedra Dreta de St. Sadurní ha experimentat aquests darrers cursos un notable increment d’alumnat. Les aules s’han fet del tot insuficients i el Departament ha prioritzat les obres d’ampliació del centre davant d’altres actuacions. Finalment, el dia 22 de novembre es va fer la inauguració de les obres d’ampliació, aprofitant la jornada de portes obertes i la Fira del Bolet, amb la presència de nombroses persones i representants de les entitats del poble i del Departament d’Ensenyament. Moltes felicitats!!

Jubilació de la Mª Antònia i la Teresa

Aquest curs s’han jubilat dues companyes: la Mª Antònia, que ha etat moltíssims anys directora de l’escola de La Pera i directora de la ZER, i la Teresa, mestra d’Infantil d’Ullastret. Ho hem celebrat com al al dinar de fi de curs. Els desitgem de tot cor que aquesta nova etapa que comencen sigui tant o més enriquidora que la que ara deixen. Vegeu com estan de contentes i felices:

Sortida a Ceret

Dins del projecte que la ZER va començar el curs passat  anomenat “Terres de parla catalana”, juntament amb l’escola Marc Chagall de Ceret, el dia 10 d’abril vam realitzar una sortida al poble de Ceret. Els participants van ser els alumnes de CM i CS de la nostra ZER. Els companys de l’escola Marc Chagall ens van preparar una gimcana pel poble i després vam dinar tots plegats en un parc. La jornada va acabar amb jocs i cançons de comiat.