Cruïlles ’11-12: Els oficis

Els oficis

Durant aquestes setmanes els nens i les nenes de P4 i P5 de l’escola “Les Gavarres” de Cruïlles estem coneixent diferents oficis i les corresponents eines i estris necessaris per desenvolupar cada tipus de feina.

Per conèixer més de prop el món dels oficis vam convidar a l’Eusebio perquè ens expliques com és i en què es basa la feina de paleta. Ens va ensenyar moltes de les eines que utilitza dins l’àmbit de la construcció i ens va explicar la funció de cadascuna. Vam parlar de diferents tipus de maons, de com es construeix una paret… fins i tot vam poder fer una barreja d’aigua amb guix on tots vam poder experimentar manualment amb la pasta.

Nens i nenes de la classe de P4 i P5

Us deixem una mostra fotogràfica de l’experiència.

De 29 de febrer de 2012

Nens i nenes de la classe de P4 i P5
Escola “Les Gavarres” de Cruïlles

Aquest article ha estat publicat en 2011-2012, CEIP Les Gavarres. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.