HISTÒRIC ZER

Aquest bloc de la nostra ZER l’hem deixat com a històric. Inclou articles des de l’any 2009 fins al 2013.
A partir del curs 2013-2014, el nou bloc de la ZER Empordanet-Gavarres el trobareu al següent enllaç:

Primer dia a l’escola de Sant Sadurní

Avui ha sigut un dia molt especial. S’han retrobat els companys i companyes del curs anterior i hem donat la benvinguda als i les alumnes noves. Alguns ho han viscut amb alegria, entusiasme, d’altres ho han viscut amb resignació, inclús hi ha hagut algun petit plor, però a la fi tots i totes han pogut gaudir de l’emoció del primer dia. Intentarem que hi hagin molts dies emocionants i que la il•lusió per aprendre, compartir i descobrir ens acompanyi tot el curs. Benvinguts els nous i bon curs a tots.

Publicat dins de CEIP La Pedra Dreta, ZER Empordanet-Gavarres | Deixa un comentari

Últim dia de curs!

El darrer dia del curs hem fet una excursió a la riera del Molí d’en Frigola. El sol ens ha acompanyat fins el migdia i els nens i nenes han pogut banyar-se i jugar amb l’aigua. Per agafar forces hem esmorzat tots junts. Pel camí hem pogut veure el paisatge, les papallones que ens seguien, i parlar de les coses que hem fet aquest curs i de les coses que pensem fer a l’estiu. Ho hem passat molt bé! BON ESTIU!!!!

Els i les protagonistes

Sortida Rocamare

Estudi de l’entorn vegetal i animal, quina xulada!!!!

SORTIDA AL MAS DURAN

Una bonica casa rural de La Pera!!!

Dalí

Ens ho hem passat molt bé!!!

Bosc Cremat de Riuràs

Ens ho hem passat molt bé!

ELS I LES PROTAGONISTES DE LA SETMANA

Aquest curs els nenes i nenes de la Classe de Les Festes hem dut a terme el Protagonista de la setman.

Aquí us deixem un recull de fotografies.

Publicat dins de CEIP La Pedra Dreta | Deixa un comentari

Sortida sigean

Ens ho hem passat molt bé!

Publicat dins de CEIP Pedra Blanca, ZER Empordanet-Gavarres | Deixa un comentari