mpavon3

This user hasn't shared any profile information

Articles per mpavon3

COLÒNIES A ROCALLAURA

0

Els dies 21 i 22 de maig, els alumnes de Cicle Inicial de les tres escoles, vam anar de colònies a Rocallaura. Ara podeu veure les fotografies de totes les activitats que vam realitzar i dels moments que vam compartir.

CAMP D’APRENENTATGE DE POBLET

0

Els dies 13, 14 i 15 de maig, els alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior de les tres escoles, vam anar de colònies al Camp d’Aprenentatge de Poblet. Aquí teniu les imatges d’alguns dels moments que vam viure.

Sant Jordi

0

El dia 23 d’abril vam celebrar a l’escola la diada de Sant Jordi, i també la cloenda del projecte interdisciplinari: L’Edat Mitjana. Aquest dia vam fer un taller de barrets i cascs medievals, un recital de poemes, una exhibició d’esgrima i una petita desfilada. Ahhh, i les senyoretes ens van regalar uns llibres molt bonics.

El dia 29 d’abril, tot i que ja havien passat uns dies, vam anar a la residència d’avis perquè també volien celebrar amb nosaltres la diada i els nens i nenes de l’escola els van recitar uns poemes i els van fer una representació de la llegenda de Sant Jordi.

MINUTS DE SILENCI

0

Aquest matí els mestres i els alumnes de les tres escoles de la ZER hem fet uns minuts de silenci, en memòria del professor i company mort ahir, Abel Martínez Oliva, i pels companys i alumnes de l’institut Joan Fuster que tant malament ho estan passant en aquests moments.

JA TENIM LOGO!!

0

Avui, volem agrair a tota la comunitat educativa la gran participació en el concurs de creació del nostre logo. Volem agrair-vos el temps, les ganes i l’esforç.

Cliqueu sobre les imatges per a fer-les més gran.

logo ZERLOGO ZER

FEM MINI MONES DE PASQUA!!!!

0
Avui hem fet mini mones de Pasqua i ens les hem emportat cap a casa per berenar.Mireu que bé ens han quedat!!!!

Avui aprenem amb els agents rurals!!

0

El dia 20 de març ens van visitar els agents rurals, ens van mostrar a través d’un power point quins perills pateixen els animals i com podem tenir cura del medi ambient. Després vam poder tocar les parts de diferents animals dissecats i per últim vam observar com s’alliberava a un xoriguer. Vam gaudir moltíssim!!!!!

Decorem l’escola!!!!!!

0

Estem immersos en el projecte interdisciplinar sobre l’època medieval i per això l’escola és ara el nostre castell. Ho voleu veure?

CONCURS DEL LOGOTIP DE LA ZER

0

Com ja sabeu estem buscant un logotip per la nostra ZER. Aquí teniu les bases del concurs.

Diapositiva1 Diapositiva2ANIMEU-VOS!!!!!

VISITEM L’INSTITUT TORRE VICENS!!!

0

El passat dimarts 24 de febrer els nens i nenes de 6è de les tres escoles de la ZER, d’ Albesa i de Benavent vam visitar l’ institut Torre Vicens.
Ens van rebre al menjador del centre i ens van guiar per les seves instal·lacions. Després del pati tots i totes vam llegir les redaccions que teníem preparades i vam participar en uns jocs molt divertits. Aquí teniu les imatges.

mpavon3's RSS Feed