AJUTS DE MENJADOR PEL CURS 2015-2016

0

menjador-ajudaJa ha sortit la convocatòria d’ajuts de menjador pel curs vinent.

Les sol·licituds, juntament amb la documentació acreditativa, es presentaran en el centre educatiu on l’alumnat estigui matriculat o preinscrit. Enguany es farà en dos períodes,

• Primer període: del 8 al 19 de juny de 2015, ambdós inclosos.
  • Segon període: del 7 al 18 de setembre de 2015, ambdós inclosos.

Teniu tota la informació a la pàgina web del Consorci d’educació de Barcelona.

Podeu descarregar el Formulari aquí.

Full informatiu.

Instruccions per omplir el formulari

PORTES OBERTES de cara a la preinscripció pel curs 2015-2016

0

Hi haurà sessions de portes obertes els dies:

DIMARTS, 24 DE FEBRER A LES 15:30

DIMARTS, 3 DE MARÇ A LES 17:00

Demanem que si veniu amb nens o nenes us feu càrrec d’ells i durant la sessió informativa és recomanable, per evitar soroll i interferències, que els vostres fills estiguin amb algú de vosaltres fora de l’aula on es dóna l’explicació del projecte educatiu del centre.

TRUQUEU PER RESERVAR EL DIA DE LA SESSIÓ AL 932049210

Més informació a l’enllaç

Com va el pati? ………Assemblea de representants dels alumnes. Desembre

0

Us adjuntem el PDF del que van valorar els nostres alumnes sobre les estones de pati, com va la convivència,….

Xerrada sobre sexualitat

Famílies,
el proper divendres 12 de Desembre, la FAPAC ( Federació d’Ampes de Catalunya) vindrà a l’escola a oferir una xerrada sobre sexualitat. Serà a les 5:30 de la tarda fins 7: 30 aproximadament. Ens agradaria aprofitar l’avinentesa per parlar de quina manera s’acompanya i es treballa el tema del gènere a casa i a l’escola. Per això, convidem a mares, pares, monitors i mestres a participar de l’exposició i del debat.En breu us enviem un cartellet amb totes les coordenades.
Fins aviat
Comissió Comunitat Pedagògica de l’Ampa del Xiprers.

RESULTAT DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR 2014

RESULTATS DE L’ESCRUTINI DE LES ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

VOTANTS QUE HAN EXERCIT EL DRET A VOTAR: 133

VOTS EN BLANC: 1

VOTS NULS : 9

Queralt Ciganda 70

Laia Esteve 54

Sílvia Pérez 33

Laura Núñez 30

Miguel Ángel Aladrén 24

Hi ha hagut molta participació. Felicitar a tots i a totes pel seu resultat.

Queden com a nous representants : QUERALT CIGANDA i LAIA ESTEVE

Modificació DEL CALENDARI ESCOLAR 14/15 aprovada pel Consell Escolar.

0

L’ajuntament de Barcelona ha canviat una festa local: ha passat el 25 de maig al dia 1 de juny.

La festa de lliure disposició que figurava al calendari escolar previst (22 de maig) l’hem passat al dia 29 de maig.

PODEU DESCARREGAR-VOS EN PDF el calendari ja modificat de l’escola 14-15   AQUí

CANDIDATES I CANDIDATS al CONSELL ESCOLAR

0

PDF AMB BUTLLETA DE VOTACIÓ, PRESENTACIÓ DE LES CANDIDATURES…

Avui divendres dia 21 de novembre ja tenim als pares o mares candidats al Consell Escolar. La votació serà el proper divendres dia 28 a l’escola de 16.30 a 18 a l’espai del menjador. També es pot votar a través  d’un sobre tancat que el vostre fill o filla ha de donar al tutor o tutora a primera hora del matí a partir del dimarts dia 25 de novembre.

Els/les candidats/candidates són:

LAIA ESTEVE (mare de l’Oriol de 3r i de la Bruna de Llunes)

MIGUEL ÁNGEL ALADRÉN (pare del Bruno de 1r)

QUERALT CIGANDA (mare  de la Judit de 3r, d’en Miquel de Sols i de l’Ester d’Estrelles)

SÍLVIA PÉREZ (mare de l’Òria de 3r)

LAURA NÚÑEZ ( mare d’en Teo de 4t)

Us pot interessar! 15ª Campaña de Salud Visual Contra el Fracaso Escolar

fundacion@afflelou.es

15ª Campaña de Salud Visual Contra el Fracaso Escolar

Hasta el 31 de octubre se harán revisiones para niños entre 5 y 7 años y se regalará un par de gafas a todos los que lo necesiten.

Un año más, la Fundación Alain Afflelou ha puesto en marcha la Campaña de Salud  Visual Contra el  Fracaso Escolar cuyo objetivo es la detección precoz de los problemas visuales en la infancia. Durante un mes y medio, se realizarán exámenes visuales gratuitos a niños de entre cinco y siete años en todas las ópticas ALAIN AFFLELOU. Este año con especial dedicación a la ambliopía o comúnmente denominado ojo vago.

Del 15 de septiembre hasta el 31 de octubre, todos los centros ALAIN AFFLELOU de España llevarán a cabo revisiones oculares gratuitas a niños de entre cinco y siete años en el marco de su Campaña de Salud Visual contra el Fracaso Escolar, este año haciendo foco sobre la importancia de la detección a tiempo de la ambliopía u “ojo vago”.
Tras la revisión, la firma regalará un par de gafas a aquellos niños que lo necesiten. Igualmente, se hará entrega a los padres de un carné de salud visual para el seguimiento y debido cumplimiento de las revisiones marcadas.
Los únicos requisitos para poder participar en esta campaña son: acreditar la edad del niño y pedir cita dentro del marco de esta Campaña. Durante la Campaña de 2013, se realizaron 10.265 revisiones visuales y se regalaron 5.611 gafas.

Convocatòria de subvencions a infants i adolescents ( 6 a 17 anys) per a la pràctica Esportiva fora d’horari escolar

0

Enguany per primera vegada,  l’Institut Barcelona Esports ha publicat al BOPB una convocatòria de subvencions a infants i adolescents ( 6 a 17 anys) per a la pràctica Esportiva fora d’horari escolar. Aquestes subvencions, que es podran començar a sol·licitar a les entitats homologades a partir del dimecres 10 fins el 26 de setembre, pretenen facilitar l’accés dels nens i nenes que pertanyen a famílies amb rendes baixes a la pràctica d’activitats físiques i esportives en horari extraescolar.

Calendari escolar Escola Els Xiprers 2014-2015

Podeu descarregar-vos el CALENDARI ESCOLAR ELS XIPRERS 2014/2015