LA CRISI DELS REFUGIATS SIRIANS EXPLICADA EN UN POWERPOINT

Una de les propostes del projecte consistia en preparar una presentació oral per explicar la crisi dels refugiats sirians amb la realització d’un Powerpoint. Se’ls va facilitar unes pautes per estructurar la presentació, i d’aquesta manera, poder portar a terme la recerca d’informació per omplir de contingut l’exposició. Durant els dies que va durar el treball, els 6 alumnes que formaven el grup van estar llegint intensivament articles i reportatges i visionant diferents peces audiovisuals de mitjans de comunicació, amb el suport del professor que coordinava el powerpoint.

arribada massiva

treballant

L’objectiu final d’aquest producte era fer l’exposició oral del tema davant dels companys de 1r d’ESO, i si l’experiència era positiva, portar-la també a alguna escola del barri.

Teniu aquí les pautes que es van facilitar als alumnes perquè poguessin treballar de forma autònoma i el resultat final:

Pautes Powerpoint La crisi dels refugiats sirians

POWERPOINT La crisi dels refugiats sirians