EL REGAL

Arriba el dia de visitar l’escola d’Ardèvol. Ens endinsem en un altre entorn rural i ens topem  amb una sorpresa; la nostra companya ens fa un regal de tres llavors diferents; calèndula, sàlvia, camamilla i espígol.

El motiu és poder plantar les nostres pròpies llavors, que els nens vegin el procés de creixement d’una planta i  que sigui el pas previ a la iniciació del projecte que durarà tot el curs 2018-2019.

El fet que cada escola planti una llavor diferent, crearà la necessitat de compartir els resultats amb les altres escoles i així conèixer altres tipus de plantes (característiques) i establir una connexió social entre el grup d’iguals amb la resta dels alumnes de la ZER. per poder aconseguir l’esmentat anteriorment s’organitzarà una sortida al parc de les olors de Claret (Segarra).