L’UNIVERS

Producte Final

Els alumnes, en finalitzar el projecte, hauran realitzat tres activitats:

• Un dossier que conté tots els conceptes lingüístics treballats relacionats amb la lletra de la cantata.
  • Un mural tipus mapa conceptual on es visualitza la línia temporal que presenta la cantata (del Big bang fins a la Terra).
  • I, naturalment, la interpretació de la cantata “Partícules” a l’Auditori de Barcelona.

Avaluació

• Realització del dossier.
  • Elaboració de produccions plàstiques.
  • Reflexió escrita individual sobre els aprenentatges realitzats i el seu procés.
  • Observació diària de l’aprenentatge de les cançons i moviments escènics de la cantata.
  • Presentació dels aprenentatges als companys de segon.
  • Observació final per grups reduïts de la interpretació global de cada una de les cançons.

La veu dels alumnes

El que m’ha agradat més d’aprendre són les capes que té la Terra,  sempre m’havia interessat saber com és el nostre món per dins.

Per mi el més interessant d’aquest treball ha sigut les històries i les biografies, perquè la majoria de coses no les sabia i crec que són molt interessants.

M’ha sorprès que les distàncies entre planetes siguin tan grans.

Que cada constel·lació tingui una llegenda ha sigut molt “xulo”.

No m’hauria pensat mai que hi hagués tantes partícules i elements químics a l’univers!