GEOSORPRESA

PRODUCTE FINAL

En aquest projecte el producte final (caixa d’emmagatzematge de material) no ha estat creat, però sí dissenyat, pels alumnes.

Els reptes han estat totalment reals i han repercutit en tota la comunitat, ja que d’aquestes caixes en fem ús tots.

Els resultats obtinguts coincideixen amb els objectius plantejats després de respondre a les preguntes guia d’on i com guardar el Kapla.

AVALUACIÓ

L’avaluació d’aquest projecte es basa en l’observació i les reflexions en petit i gran grup sobre el procés i el producte final.

Els aprenentatges són significatius perquè el producte final ha repercutit en la millora de l’organització de l’aula de geometria.

El producte final forma part de les activitats quotidianes de la comunitat.

LA VEU DELS ALUMNES

Les caixes ens han cabut al lloc on les volíem posar. (Paula i Oriol)

Les caixes van super bé de mida: hi caben totes les peces. (David i Rita)

Amb les rodes i les nanses llisquen molt bé. (Lleïr i Elna)