El producte final del projecte d’acollida consistia en crear un material d’estimulació sensorial per a l’Eric i que servís per vestir l’aula d’estimulació de l’institut. Així doncs, està vinculat a la realitat diària de l’alumnat  ja que l’Eric és el seu company i ajudar-ho amb les seves necessitats era una motivació de tots.

Aquest projecte va suposar un repte pels alumnes ja que cada grup de treball va haver de dissenyar, planificar i crear el seu propi material deixant peu a la seva creativitat, ja que no tenien cap model previ i l’ única consigna va ser que havia de ser un material que estimulés algun dels sentits.

Aquests materials s’ha presentat per diferents vies:

• Presentacions a la classe, on cada grup explicava què havia fet, quin procés havia seguit i reflexionada sobre el propi procés d’aprenentatge.
  • Aplicació directa del material amb el company durant les hores del pati,moment en el qual alguns companys/es de forma voluntària l’acompanyen, i durant algues hores de classe.
  • Realització d’un vídeo en format “maniquí challenge” per presentar tots els materials que han realitzat tot el nivell de 1r. El qual es va penjar a youtube i es va publicitari al web del centre.
  • Disseny d’un pòster en format digital (canva) per presentar el projecte a la jornada de portes obertes de l’institut.
  • Exposició dels materials dissenyats, del vídeo  i dels pòsters explicatius durant la jornada de portes obertes i a la resta del claustre.