PROJECTE D’ACOLLIDA

L’avaluació del projecte és continuada, formativa/formadora i sumativa, aquests són els criteris d’avaluació que s’han utilitzat:

1.Participar de manera activa i constructiva en la dinàmica de decisió de les normes d’aula.
2.Integrar, complir i  comprometre’s en el compliment de les normes de convivència de l’institut, de la classe i dels grups de base.
5. Participar de forma activa i compromesa en les diferents activitats pensades pel company amb pluridiscapacitat.
6. Saber comportar-se de forma respectuosa i acceptar les diferències.
3. Progressar en la capacitat de treballar en equip. 
4. Progrés en la capacitat de reflexionar sobre el què han fet i com ho han fet (autoregular-se/ capacitat metacognitiva).
7. Saber utilizar eines d’aprenentatge competencies i conèixer els propis punts forts i febles per millorar els aprenentatges.

Per tal de recollir la informació i poder qualificar el procés d’aprenentatge qual cosa hem utilitzat les eines com les rúbriques i la graella d’autorregulació que exposem a continuació:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *