Tots som iguals?

A la classe de P4, arrel de mirar un vídeo d’alumnes d’una altra Escola i generar-ne una conversa sobre les semblances entre nens i nenes,  s’ha descobert…Que cada persona és única!

Aprofitant que ha vingut la Míriam (mare de l’Ainara) a fer Grups Interactius… Els alumnes li han explicat com s’han adonat que les persones no som iguals i a més, que a vegades no ens agrada que ens comparin.

Per tal de demostrar les diferències físiques de cadascú  i poder ser-ne conscients, han elaborat un autoretrat sense descuidar cap tret important d’ells mateixos.

Després han gaudit presentant els seus dibuixos , explicant com són cada un.

A part de representar la figura humana i expressar-se oralment,  s’ha desenvolupat un exercici d’auto coneixement i valoració personal.

Tot just ens endinsem en un projecte de diversitat amb el títol “TOTS IGUALS? “

que té per objectiu el respecte per les diferències, per tal de garantir la cohesió de grup i aconseguir un dels principals objectius plantejats per l’equip de mestres a la Xarxa de competències bàsiques.