Com ho hem implementat?

La implementació del projectes es va fer durant el primer trimestre del curs, d’aquesta manera ens permetia al professorat i a l’alumnat fer propostes de millora. El fet que el projecte impliqués a gairebé totes les matèries i a altres classes de l’ESO, a més també havíem de coincidir amb el Grup de recerca Local… així doncs, vam buscar el moment exacte per poder realitzar de manera còmoda i sense entrebancs, per això vam procurar que fos durant el primer trimestre, just abans de les vacances de Nadal.

Els alumnes visitant l’exposició de la Lola Anglada organitzada pel Grup de recerca local

Els alumnes confegint el còmic que repassa l’estada de la Lola Anglada a Cervelló