Com hem treballat?

El projecte el vam dur a terme a 3r de primària durant 6 setmanes. Es realitzaven 6 sessions setmanals.
El propòsit era mantenir els alumnes motivats i implicats en les seves tasques. La manera de fer-ho era aconseguir que se sentissin el motor del seu aprenentatge.

A partir del vídeo inicial que vam elaborar vam distribuir a l’alumnat en grups i rols diferents. Els alumnes van establir hipòtesis sobre el que li podia haver passat a la tortuga i després aquestes hipòtesis, a mesura que anaven construint coneixement, els alumnes establien relacions entre allò que ja sabien i allò nou.

La informació la cercaven amb les tablets amb les diferents aplicacions que utilitzem i a través de les pròpies vivències a la sortida que van realitzar al CRAM i a la platja.

Aquí us mostrem un exemple del tipus d’activitat que fem i com queda registrat tot allò que van aprenent:

El nostre propòsit és que hi hagi moments de cerca i moments en els que els alumnes hagin de posar en comú tot allò que van descobrint. Les posades en comú els conduiran a consolidar els seus aprenentatges.