Què opinen els nostres alumnes?

L’aprenentatge basat en projectes és un tipus de metodologia que als nens i nenes els hi agrada molt, ja que aprenen experimentant i de forma molt vivencial sobre allò que més els interessa. Molts dels alumnes que a priori els hi costa més participar i implicar-se en els treballs de classe es veuen més motivats i involucrats en les activitats. Han aportat molt material de casa sobre el tema i demanàven fer feines de robots i màquines.

Durant el projecte, els alumnes han anat conversant arrel dels dubtes i descobriments que han anat sorgint. És un moment de reflexió i motivació envers la feina feta on poden qüestionar i ser conscients de tot allò que han après. Fer-los partíceps del procès és un element necessari i indispensable.