Biagrec, Implementació

Les Olimpíades es portaran a terme entre el 14 i el 20 de juny, setmana en que els alumnes es dedicaran exclusivament a treballar per organitzar els Jocs.

Ens plantegem tres dies on les comissions desenvoluparan totes les tasques que requereix la seva comissió, i que tindran detallades en un dossier amb orientacions i exemples que els poden inspirar.

D’altra banda, creiem oportú fer un dia d’assaig general (19/6/2018) a les pistes d’atletisme per fer les semifinals de les proves esportives entre els diferents atletes i així permetre un treball matemàtic sobre prendre les mesures de temps/distància i fer mitjanes i eliminatòries. També hem valorat la utilitat per les diferents comissions per fer-se seu l’espai, adaptar les propostes a les infraestructures i donar seguretat pel dia de la celebració.

El dimecres 20 de juny celebrarem les Olimpíades Gregues i els alumnes exposaran el seu producte final i tot el seu esforç al llarg d’aquests dies.

L’organització diària temporal es distribuirà en tres franges horàries:

1. Primera hora on es reuniran per comissions i planificaran el treball a fer aquell dia. També serà el moment que representants de la comissió d’organització passaran per les diferents comissions a recollir en quin punt es troben i que els hi manca per fer.
  2. Les dues hores següents en les que es treballarà per comissions.
  3. La darrers franja d’una hora, en la que la primera part seguiran treballant per comissions i la darrera mitja hora tornaran amb el seu grup classe i els portaveus de cada equip base compartiran què han fet al llarg de la jornada. En aquest espai també es farà la autoavaluació i la coavaluació en els equips base.