Implementació

La informació per a elaborar el projecte l’han anat extraient de diversos llocs que van des d’internet, a llibres especialitzats, revistes, informació d’altres alumnes de l’escola, experts en el tema, documentals i altres vídeos de divulgació científica.

Un cop a l’aula els alumnes intercanvien la informació, la treballen, trien aquella que els resulta important rellevant i elaboren diverses activitats amb ella.

Tal i com s’ha comentat en una altra entrada, els alumnes estan asseguts en grups base de 4-5 alumnes, cosa que facilita la realització de tècniques de treball cooperatiu. Les que hem treballat han estat la lectura compartida, l’1-2-4, la parada de 3 minuts i la substància.

El procés de producció va quedant plasmat a la paret de l’aula, a on des del principi s’elaboren esquemes i murals sobre tot allò que anem treballant.