L’Emprenedoria al Camí del Mig

A l’escola Camí del Mig portem quatre anys realitzant el projecte d’Emprenedoria (CUEME). Aquest projecte ve donat per la Diputació de Barcelona i el seu objectiu és que els alumnes de cicle superior creïn i gestionin una cooperativa treballant diferents habilitats i coneixements que els ajudaran a desenvolupar les competències bàsiques pròpies de l’etapa. D’aquesta manera, els alumnes esdevenen socis i sòcies amb el propòsit de conèixer el funcionament d’una cooperativa per dins i vendre productes artesanals que han elaborat.

A la nostra escola desenvolupem aquest projecte a cinquè de primària i integrem l’aprenentatge cooperatiu, que és un dels trets identitaris del nostre centre. Des de fa anys apliquem el programa CA/AC i des del curs passat formem part de la Xarxa Khelidôn.

Si mirem amb perspectiva, ens adonem que el projecte ha anat creixent cada curs, s’ha anat enriquint i ens l’hem fet nostre incorporant el treball globalitzat i l’aprenentatge cooperatiu.