EXPOSICIÓ ESCOLA EL ROCAL

Tens un problema? Inventa una solució!

Així de fàcil ho han vist els nens i nenes de l’escola treballant el projecte dels invents:

-Si no t’agrada la verdura… inventa’t unes ulleres que només vegin gelats i hamburgueses.

-Si et costa tallar la carn… inventa’t un ganivet que tingui més d’una fulla i aniràs més ràpid!

-Si no t’agrada seure a la cadireta del cotxe… inventa’t un cinturó ben bonic i guarneix-la perquè sigui ben bonica!

…I així, fins a 93 invents diferents!

La setmana del 23 al 27 d’abril, es va poder  visitar l’exposició d’invents a l’escola i comprovar que la imaginació dels nens i nenes és infinita. Cada invent portava un QR. Així , els familiars podien sentir i veure com explicaven el seu invent els nens i nenes, com l’havien fabricat i per què servia.

A l’exposició, s’hi podia veure també una cronologia d’invents que els nens i nenes han considerat importants , des de la prehistòria fins als nostres dies.

També hi havia gràfics de formularis elaborats pels alumnes que s’havien passat a les famílies, treballs sobre invents i inventors en llengua anglesa i un joc que varen inventar a l’aula d’informàtica /robòtica els alumnes de 6è amb l’scratch, entre moltes altres curiositats.

En el vídeo que trobareu a continuació hi ha una petita mostra de l’exposició.