Projecte Roma – Avaluació

En aquest apartat, es poden trobar els diferents tipus d’avaluació que s’han realitzat al llarg del projecte.

Per tal de que l’alumnat pugui assolir els objectius plantejats, es planteja el projecte en fases. A cada fase es farà una revisió del material que entreguin i es donaran les indicacions oportunes per a que puguin millorar. Se’ls explicarà què necessiten per poder acabar de completar o aprofundir les feines entregades.

Tot el grup de professorat és avaluador de l’alumnat, és a dir, cada professora és tutora de 2 o 3 grups d’alumnes i és a aquesta professora a qui li han de lliurar les diferents feines per tal de poder-ne fer un retorn, i així donar l’oportunitat a l’alumnat de millorar-les.

Al final del projecte es tornaran a entregar totes les feines amb les millores incorporades, i la professora farà una valoració final de totes aquestes.

Respecte al treball amb grup analitzarem les rúbriques d’autoavaluació i coavaluació.

S’obtenen dades individuals a partir de l’execució d’un mapa conceptual,

Producte final

El producte final del projecte correspon amb

• Exposició museu Veni Vidi Colomeris, on es mostren tots els productes finals realitzats al llarg del projecte:
    • Tríptic trilingüe (castellà, català, anglès) amb tota la informació que faci atractiva la visita a l’estand.
    • Memòria tècnica del disseny d’un instrument de música, i creació d’aquest.
    • Guia turística sobre l’antiga Roma en anglès.
    • Activitats en castellà.
    • Ambientació musical de l’estand
  • Memòria tècnica del disseny d’un instrument de música, i creació d’aquest.
  • Guia turística sobre l’antiga Roma en anglès.
  • Activitats en castellà.
  • Ambientació musical de l’estand
  • Dissenyar i elaborar l’estand.