AVALUACIÓ: D’on surt el plàstic?

Els i les alumnes han intervingut i han avaluat la realització del projecte al llarg del desenvolupament i en finalitzar-lo. Al document hi ha un apartat per poder refer, ampliar… objectius o activitats en funció de l’avaluació i propostes de millora. D’aquesta manera es va adaptant a les necessitats que van apareixent.

També han posat en comú amb el grup de treball si han aconseguit o no arribar als objectius proposats a l’inici, el grau de satisfacció en la realització del projecte, la intervenció de cada membre del grup i l’acompliment de les responsabilitats. Cada grup ha fet un petit redactat explicatiu.

La carpeta d’aprenentatge és un document que també acompleix la funció de document d’avaluació.

L’equip de mestres creiem que els aprenentatges són significatius des del moment en que són els aprenentatges que han decidit fer, investigar, descobrir. Són significatius en tant i en quant són els que s’han marcat, partint dels seus interessos. Són aquests aprenentatges els que realment tindran significat per a elles i ells. Per tant, aprendre d’aquesta manera, a través d’un projecte ha estat significatiu.

El treball en equip l’avaluem amb l’observació del desenvolupament de les sessions i amb els comentaris orals i escrits del grup de treball.

En aquest projecte, donat que és el primer, no ens hem plantejat una avaluació individualitzada de l’assoliment d’objectius per part de cada membre del grup.

En general estem contents i contentes de com s’ha desenvolupat el projecte i ens plantegem en un futur continuar realitzant més projectes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *