Avaluació: Construim un joc

AVALUACIÓ

1. Els alumnes han considerat que seria adient poder ampliar més els continguts, transmetien el fet de que se centrés en el Parc de la Ciutadella era una limitació. Consideraven que s’hauria d’ampliar a tot tipus d’àrees de coneixement.
  2. Hem fet grups de treball de 4 o 5 alumnes a partir dels tres 1rs d’ESO i això va facilitar el treball cooperatiu.
  3. A l’exposició oral els diferents grups exposaven davant de la resta de companys de 1r. Això va fer que a les darreres exposicions els alumnes ja estiguessin cansats i això dificultava el seguiment. La valoració pel curs següent és fer dos tribunals, per poder aconseguir que les exposicions fossin més ràpides i l’alumnat no hi hagués estar tant de temps escoltant les exposicions de la resta d’alumnat. També hem valorat el fet de que els assistents tinguin la obligació de fer una avaluació.
Aquest article s'ha publicat dins de Centres docents, Institut Verdaguer per rrodri64. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Quant a rrodri64

Em dic Raúl, els cognoms també es troben en el perfil, sóc actualment professor en l'IES Verdaguer i vaig començar en la docència al 2000, en l'IES Llars Mundet (guardo un molt bon record...potser per ser el primer?). La veritat és que he estat sempre molt content en tots els centres on he anat a parar...sort? Jo crec que molta!!! Sóc professor de Fisica i Química però em vaig llicenciar en Químiques!