Organitzar una passarel·la

Partint dels objectius del nostre pla de treball – planificació i treball cooperatiu com a contingut -, hem  plantejat un projecte que té un producte final que prioritza per damunt de tot la gestió i la planificació: organitzar un esdeveniment públic, concretament un passarel.la.

Coneixedors de les dificultats que comporta un encàrrec com aquest i de la necessitat d’acompanyar el nostre alumnat en la comprensió, tant  del concepte d’esdeveniment com  dels passos que implica la seva organització, hem  començat per recollir en un mapa conceptual la pluja d’idees sobre tot allò que es necessita per dur a terme l’encàrrec.

2017-06-30_113847

Un cop decidit tot allò que ens cal saber / saber fer, els alumnes han seqüenciat les diferents etapes del projecte a partir de dues dates clau: la de presentació de proposta i la de realització de la desfilada.

2017-06-30_113900

Destacar igualment que ha estat força útil l’organitzador gràfic que han fet servir els equips per planificar les diferents etapes de la passarel.la.

2017-06-30_113916

Finalment remarcar que, en tractar-se d’un encàrrec real  amb producte final públic – han fet la passarel.la al Convent de Sant Agustí i l’han publicitada al barri – podem afirmar que és el projecte que ha engrescat més el nostre alumnat.

2017-06-30_113926