Implementació: Després de la sortida!

Des de l’equip impulsor, ens sembla interessant compartir amb vosaltres tot el procés que varen seguir els alumnes per la implementació del projecte. Per això us expliquem ara què va passar després de la sortida.

– Posada en comú de la sortida (gran grup)
– Revisió del què ja sabem o volem saber (petits grups i ús de TICs)
– Crònica i dibuix de la sortida (individual)
– Quadernet del Cim (inidivual)
– Petit racó a classe dels llibres de la biblioteca i de casa per consultar i mirar
– Recollida de material de les aus: plomes, egagròpiles, ous, nius, etc.
– Observació al microscopi del material recollit i experimentació amb closques d’ou
– Dibuix de les parts de la ploma (individual)
– Davant el què han après, sorgeixen noves preguntes (petit grup)
– Generalització del model d’ésser viu i les seves funcions (mural col.lectiu a classe)
– Recull a la carpeta d’aprenentatge
– Exposició a les famílies
– Autoavaluació i avaluació mitjançant bones preguntes

Un munt de feina, emocions i idees noves!!

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *