Metodologia – Exploradors del temps

Iniciem el projecte mostrant unes capses de cartró plenes d’objectes. Són d’una persona que vol fer una exposició i no sap com organitzar-la. Necessita que l’ajudem a fer l’exposició.
A partir de les preferències dels alumnes, de la seva curiositat, dels seus gustos i interessos, trien una capsa i així es conformen els grups.

Dins de cada grup hi ha un expert en art, fets i descobriments, societat i comunicació. Els experts de cada àmbit també treballen junts quan cal.
Es busca la informació a la WEB del projecte (feta amb l’eina google sites), a la bibliografia que hi ha a la classe (procedent de la biblioteca del districte, de l’escola, material del alumnes i elaborat pels mestres).
Hi ha un guió per cada àmbit, amb qüestions a resoldre.
A la fi, han de decidir amb quin criteri agruparan els objectes per fer-ne una exposició coherent per tots els membres de l’escola. En aquest petit vídeo ho podeu veure.

Cliqueu l’enllaç.