Implementació – Exploradors del temps

Per tal de poder cercar la informació necessària per establir el criteri sota el qual volen endreçar tots aquests objectes que els han estat encarregats els nens tenen a l’aula uns dossiers de consulta amb una selecció d’articles i documents que els poden ajudar a la seva tasca. També tenen una selecció de llibres extrets de la biblioteca de Roquetes, accès a internet i diferents llibres de text de diferents editorials i matèries. Tot això els hi serà necessari tant per aprendre coses sobre les diferents èpoques de la història, com de les diferents categories (experts), com per enfrontar-se a la resolució dels reptes proposats (activitats on a partir del motiu del projecte se’ls proposa alguna tasca on es treballen continguts i objectius de les diferents àrees curriculars que ens plantegem treballar a partir del projecte).

Segons el treball proposat els alumnes es reuniran per èpoques (els de la prehistòria, els de l’edat antiga, els de l’època medieval, els de l’època moderna, els de l’època contemporània i els del S.XX i XXI) o per experts (Els experts en art de les diferents èpoques, els experts en comunicació de les diferents èpoques, els experts en descobriments de les diferents èpoques o els experts en societat de les diferents èpoques).

Els alumnes tindran la seva pròpia carpeta d’aprenentatge on aniran recollint tot allò que van aprenent i el procés que van seguint. Serà a partir d’aquestes reunions i activitats d’on sorgirà l’exposició final, l’encàrrec que hem rebut i d’on ha partit el nostre projecte.dscn2451img_2284