Producte final – Exploradors del temps

L’encàrrec era elaborar una exposició que ordenés segons el criteri decidit pels alumnes (cronològic, per àmbits … ) els objectes rebuts. Per tot això vam comptar amb la col.laboració del Miquel Molist (arqueòleg de l’UAB) i la Muntsa Guasch (historiadora del Museu de la Pell d’Igualada) els quals els hi van explicar questions relatives a l’anàlisi de la història i quins criteris es podien seguir a l’hora d’elaborar una exposició a un museu. També se’ls hi va oferir una selecció de materials on documentar-se i investigar.

Els alumnes reunits en grup de sis experts (un de cada àmbit: societat, art, comunicació … ) van fer una visita guiada pel seu “museu” al alumnes de 4t i 5è. També es va presentar als pares el projecte i l’exposició.

molist

molist 2