Els Volcans (avaluació)

Al llarg de tot el treball hi ha una avaluació directe per part de l’adult de la realització del procés del projecte i del producte final. Observa també les relacions que s’estableixen entre els alumnes i com organitzen les tasques a fer i els diferents conflictes que vagin sorgint tant a nivell de continguts com en l’àmbit personal.

Elaborar un mapa conceptual conjunt on es relacionin tots “Els Continguts Apresos Durant El Projecte”. Aquest mapa serà la representació del coneixement que s’ha assolit.

Finalitzar els petits projectes de grup amb una exposició oberta als altres alumnes on:

1- Mostrar els productes elaborats (experiments, murals, resums, imatges…)

2- Explicar els processos i eines utilitzades durant el projecte.

3- Avaluar la tasca feta pels grups entre tota la classe.

1. Coavaluar entre els diferents membres del grup:

– Heu pogut fer les activitats que s’havien previst? Creieu que heu pogut assolir els objectius previstos? Han quedat activitats/objectius per assolir? Heu après coses que no estaven previstes? Com us heu sentit? Com us heu organitzat com a grup? Com ha anat la relació entre els vosaltres? Tothom ha treballat igual?