Projectes connectats

El tema del nostre projecte és força ampli ja que inclou altres projectes del centre: Escola Verda, Erasmus+, mètode científic experimental… Aquest fet ha representat una certa complexitat en escollir les preguntes guies i en planificar tot focalitzant uns objectius clars.

També ha suposat organitzar la participació dels alumnes dels cicles,  de les famílies (mitjançant l’AMPA) i dels coordinadors dels diferents projectes. Aquesta coordinació inicial ens ha servit per presentar els continguts procedents de diverses àrees/matèries de manera integrada. A la formació FIC i a les sessions de cicles  hem pogut reflexionar i acordar objectius.

La pregunta inicial és clara “com transformem el nostre pati en espai d’aprenentatge?”. A partir de l’enquesta inicial l’alumnat ha fet propostes de millora i d’intervenció. http://agora.xtec.cat/ceipprats/portada/we-are-a-sustainable-community-erasmus-primera-setmana/

A causa del nombre tant gran de propostes el handicap de l’equip impulsor és gestionar els criteris metodològics  i organitzatius per dur el projecte a bon port i fer-lo contextualitzat i amb contingut funcional.