PRODUCTE FINAL

Els alumnes de 2n d’ESO es convertiran en experts dietistes i dissenyaran i elaboraran un menú saludable que compartiran amb els alumnes de 1r d’ESO. Per materialitzar-ho es realitzarà  una fira (el dia abans de finalitzar el projecte) on s’exposarà  la informació i treballs realitzats durant la setmana.

Els alumnes es reuniran i posaran  en comú el menú que volen fer. Un expert de cada grup es reunirà amb tots. Cada grup realitzarà 2 plats.

Els diferents grups s’especialitzaran en un nutrient o bé un tema de l’alimentació concret  que pot acabar marcant l’equip docent. Cada grup farà un menú (s’haurà especialitzat en 2 plats) i a la fira realitzarem els tastets.

Veiem indispensable una presentació oral i defensa del projecte de 2n d’ESO a l´últim dia.