PRODUCTE FINAL INSTITUT DEL TER

El projecte de primavera és un més del projectes de centre que tenen per objectiu consolidar la metodologia cooperativa que el centre vol implementar com a estrategia educativa a totes les activitats.
El projecte es desenvolupa al llarg d’una setmana en la que totes dels activitats docents es paralitzen. Fem horaris nous i destinem professorat fixa a cada grup al servei de l’elaboració de la proposta que volem desenvolupar.
Alhora els projectes de centre han de servir per consolidar el partenariat entre l’insttitut i el Museu del Ter, per això el treball proposat als alumnes en el projecte VoraTer es comença amb una auditoria medioambiental i patrimonial entorn al passeig del Ter.
El riu Ter i en seu entorn patrimonial i ambiental són els eixos vertebradors de la col.laboració entre ambdues institucions.

El producte final del projecte VoraTer el trobem a la paret del passadís de tercer d’ESO.

Cada grup d’alumnes ha plasmat una proposta de disseny de l’espai que tenia adjudicat al plano general. i també hi ha incorporat fitxes explicatives dels elements patrimonials d’interès i fitxes ambientals.