AVALUACIÓ PROJECTE VoraTer iNSTITUT DEL TER

La novetat d’aquest projecte és que l’avaluació de la presentació es farà a partir de tres elements:

  1. autoavaluació: avaluació personal de cadascun dels membres del grup. Tan pel que fa a la seva tasca, com pel que fa a la tasca dels seus companys
  2. coavaluació: avaluació grupal i individual de la qualitat de la presentació per part de tot el grup classe
  3. avaluació sumativa: avaluació dels professors responsables del grup, considerant la qualitat de la presentació seguint la rubrica de presentacions de treballs.

Així doncs, el dia de la presentació es van  distribuir uns fulls avaluatius per valorar la la feina de cadascú i la dels  companys.

En aquest projecte hem introduït una estratègia d’avaluació nova: la carpeta d’aprenentatge. Cada grup ha de presentat la seva.

La carpeta d’aprenentatge ens ha de permès visualitzar que han après al llarg de tot el projecte. De fet la carpeta és un recull ordenat d’evidències d’aprenentatge: llibretes de camp, material previ, esbossos, activitats resoltes, productes finals.

La carpeta ens ha servit per veure què sabíem al començament del treball i què sabem al final.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *